Brakuje mi jakiś ozdób na ścianach.

#2018-07-10 21:43:51 

matka_przełożona

Użytkownik

Siemka! Przeniosłam się do nowego gniazdka. Już większość udekorowałam, ale jakoś brakuje mi jakiś ozdób na ścianach. Są puste. Rozważam czy ładne lustro dekoracyjne to będzie dobre rozwiązanie na ozdobę. Na dodatek rozważam jeszcze nad zamówieniem jakiś obrazów. Powiedzcie czym można przyozdobić ściany w chacie?
#2018-07-11 00:16:02 

miód_z_ucha

Użytkownik

Trudno stwierdzić co można powiesić na ścianę jako dekorację. Nie znam się na tym, bo takimi rzeczami interesuje się moja dziewczyna. Ale jak dobrze pamiętam, kiedy moja bratowa szukała jakiś ozdób do mieszkania to coś tam w Internecie znalazła i kłopot miała za sobą. Dlatego nie rozumiem tej dyskusji. Sądzę, że można podyskutować o wiele ciekawszych rzeczach. Naprawdę nie rozumiem Was. Uciekam stąd. Żegnam!
#2018-07-11 03:14:10 

jednanatysiąc

Użytkownik

Myślę, że jest mnóstwo super pomysłów na ozdobienie ścian w chatach. Sama w ostatnim czasie się tym trudniłam i muszę stwierdzić, że w tym momencie mój dom wygląda cudownie. A to wszystko dzięki mojej koleżance, która zaproponowała mi pewną witrynę internetową http://www.evolutionhome.pl/pl/c/Obrazy-przestrzenne/4 która należała do sklepu Evolution Home. To tam w niskiej cenie znalazłam różnorodne ozdoby na ściany. Tak mi trafiło do gustu, że zamówiłam sobie obrazek do sypialni oraz oryginalne lustro do przedpokoju. W ciągu czterech dni wszystko pojawiło się u mnie. Przyznam się, że byłam pod sporym wrażeniem tego. Ci, którzy potrzebują jakiś sposobów na ozdobę ściany powinni skorzystać z propozycji tego sklepu online. Polecam z czystym sumieniem!
#2018-07-11 05:29:03 

Uninvited

Użytkownik